Skip to content Skip to footer

Polityka prywatności Tesoro Clinic

Ochrona prywatności Użytkowników jest dla TESORO CLINIC PIOTR KOTAPKA szczególnie ważna. Z tego względu Użytkownicy Serwisu www.tesoroclinic.pl mają zagwarantowane wysokie standardy ochrony prywatności. TESORO CLINIC PIOTR KOTAPKA jako administrator danych dba o bezpieczeństwo udostępnionych przez Użytkowników danych.Celem Administratora jest również należyte informowanie Użytkowników o prawach i obowiązkach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie wobec treści przepisów o ochronie danych osobowych określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”).Dlatego też, dbając o ochronę prywatności Użytkowników Serwisu, w niniejszym dokumencie Administrator informuje o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z Serwisu www.tesoroclinic.pl (dalej jako „Serwis”), sposobach zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także o prawach Użytkowników.

Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna, której dane dotyczą, korzystająca z serwisu internetowego www.tesoroclinic.pl lub usług elektronicznych dostępnych za pośrednictwem Serwisu.

Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika w Serwisie www.tesoroclinic.pl jest TESORO CLINIC PIOTR KOTAPKA, 54-130 Wrocław, Szybowcowa 31 m. 2,NIP:8942926859 (dalej jako „Administrator”).

I. ZGODA UŻYTKOWNIKA

Korzystanie z Serwisu www.tesoroclinic.pl przez Użytkownika oznacza, że Użytkownik akceptuje, że Administrator gromadzi oraz wykorzystuje dane osobowe zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności.

Dane osobowe Użytkownika Serwisu są przetwarzane przez Administratora w oparciu o jego zgodę, zaś w niektórych przypadkach opisanych w niniejszym dokumencie, w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną wcześniej zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W przypadku, gdy nastąpi zmiana niniejszej Polityki Prywatności, a Użytkownik nadal będzie korzystał z Serwisu, to poczytuje się to za wyrażenie zgody na aktualne warunki Polityki Prywatności.

II. DANE OSOBOWE PRZETWARZANE PRZEZ ADMINISTRATORA

  • 1. Sposób pozyskiwania danych osobowych

Administrator pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, poprzez wypełnienie przez Użytkownika formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie i przesłanie za jego pośrednictwem wiadomości do Administratora.

Podanie danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym jest dobrowolne.

  • 2. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych

Administrator gromadzi za pośrednictwem Serwisu następujące dane osobowe dotyczące Użytkownika:

  • 1) Imię i nazwisko;
  • 2) Adres e-mail;
  • 3) Numer telefonu;
  • 4) Treść wiadomości.

III. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Sposób przetwarzania przez Administratora danych dotyczących Użytkownika zależy od sposobu korzystania przez Użytkownika z Serwisu i dostępnych w nim funkcjonalności. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w następujących celach:

  • 1) Komunikacji z Użytkownikiem.

Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu komunikacji z nim w spersonalizowany sposób. Komunikowane Użytkownikowi informacje dotyczą oferowanych produktów lub usług, bezpieczeństwa danych osobowych, aktualizacji sieci, przypomnień, ale również sugerowanych ofert Administratora lub jego partnerów. Komunikacja z Użytkownikiem dotyczy także obsługi Użytkownika. Dane osobowe wykorzystywane są w celu pomocy Użytkownikowi, rozwiązaniu problemów technicznych oraz odpowiedzi na jego skargi lub reklamacje.

  • 2) Przedstawiania Użytkownikowi ofert handlowych drogą elektroniczną.

Celem korzystania z danych osobowych Użytkownika udostępnionych przez niego za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez Administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności przedstawianie ofert handlowych Użytkownikowi drogą elektroniczną.

  • 3) Przedstawiania Użytkownikowi ofert handlowych w kontakcie telefonicznym.

Celem korzystania z danych osobowych Użytkownika udostępnionych przez niego za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez Administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności poprzez przedstawianie ofert handlowych Użytkownikowi w kontakcie telefonicznym.

  • 4) Przesyłania Użytkownikowi informacji drogą elektroniczną w ramach zapisu na newsletter Administratora.

Celem korzystania przez Administratora z danych osobowych Użytkownika udostępnionych w ramach formularza zapisu na newsletter Administratora udostępnionego w Serwisie jest informowanie Użytkownika drogą elektroniczną (e-mailowo) o nowych produktach, usługach, promocjach lub wydarzeniach Administratora lub jego partnerów.

  • 5) Umożliwienia przesyłania przez Użytkownika komentarzy lub opinii.

Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu umożliwienia mu komentowania/opiniowania działalności, usług lub produktów Administratora lub podmiotów z nim współpracujących.

Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika podane w formularzu kontaktowym również w następujących celach:

  • 1) w celu zawarcia i realizacji ewentualnej umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem oraz obsługi Użytkownika jako klienta Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  • 2) w celu prowadzenia rozliczeń finansowych z Użytkownikiem będącym klientem Administratora tytułem realizacji ewentualnej umowy zawartej między stronami, a także ewentualnego dochodzenia roszczeń od Użytkownika będącego klientem w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz spełnienia obowiązków prawnych Administratora wobec organów podatkowych na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
  • 3) w celu realizacji działań marketingowych Administratora w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a także zgodnie z oświadczeniami woli dotyczącymi komunikacji marketingowej złożonymi wobec Administratora. Zgody udzielone w zakresie komunikacji marketingowej (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego) mogą być wycofane w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • 4) w celu realizacji obowiązków prawnych Administratora wobec Użytkownika określonych w RODO, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

IV. UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Użytkownika są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców tj. zewnętrznym firmom sprzedażowym.

V. PRAWA UŻYTKOWNIKA

  • 1. Prawa Użytkownika

Użytkownik na każdym etapie przetwarzania jego danych zapewniony ma szereg uprawnień pozwalających mu uzyskać dostęp do swoich danych, weryfikację prawidłowości przetwarzania danych, ich korektę, jak również ma prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, może żądać usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia danych.

W przypadku chęci skorzystania przez Użytkownika z przysługujących mu praw jako podmiotu danych osobowych, może on się skontaktować z Administratorem za pomocą następujących danych kontaktowych piotr.kotapka@gmail.com.

  • 2. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru właściwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

VI. PLIKI COOKIES

  • 1) Administrator informuje, iż podczas korzystania z Serwisu w urządzeniu końcowym Użytkownika zapisywane są krótkie informacje tekstowe zwane „cookies”. Pliki „cookies” zawierają takie dane informatyczne jak: adres IP dotyczący Użytkownika, nazwa strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym Użytkownika, zapis parametrów i statystyki oraz unikalny numer. Pliki „cookies” są kierowane do serwera Serwisu za pośrednictwem przeglądarki internetowej zainstalowanej w urządzeniu końcowym Użytkownika.

Pliki „cookies” wykorzystywane są w Serwisie w celu:

  • a. utrzymania technicznej poprawności i ciągłości sesji pomiędzy serwerem Serwisu, a urządzeniem końcowym Użytkownika;
  • b. optymalizacji korzystania przez Użytkownika ze stron internetowych Serwisu i dostosowania sposobu ich wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika;
  • c. zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Serwisu;
  • d. zbierania statystyk odwiedzin stron Serwisu wspierających ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • e. wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika treści reklamowych optymalnie dostosowanych do jego preferencji.

W ramach Serwisu stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne” oraz „stałe”. „Sesyjne” pliki „cookies” są plikami ulegającymi automatycznemu usunięciu z urządzenia końcowego Użytkownika Serwisu po jego wylogowaniu z Serwisu lub po opuszczeniu przez niego stron internetowych Serwisu lub po wyłączeniu przeglądarki internetowej. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. „Stałe” pliki „cookies” instalowane są w urządzeniu końcowym Użytkownika  wyłącznie za jego zgodą.

Administrator informuje, że:

  • a. przeglądarki internetowe domyślnie akceptują instalowanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym Użytkownika. Każdy Użytkownik Serwisu może dokonać w dowolnym czasie zmiany ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przez niego przeglądarce internetowej w taki sposób, aby przeglądarka automatycznie blokowała obsługę plików „cookies”, bądź informowała Użytkownika o ich każdorazowym zamieszczeniu w jego urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej stosowanej przez Użytkownika Serwisu.
  • b. ograniczenie stosowania plików „cookies” przez Użytkownika może ujemnie wpłynąć na poprawność i ciągłość świadczenia Usług w Serwisie.

Pliki „cookies” zainstalowane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane przez współpracujących z Administratorem reklamodawców lub partnerów biznesowych.

Pliki „cookies” można uznać za dane osobowe jedynie w powiązaniu z innymi danymi identyfikującymi tożsamość, udostępnionymi Administratorowi przez Użytkownika w ramach korzystania z Serwisu.

Dostęp do plików „cookies” przetwarzanych przez serwer Serwisu posiada wyłącznie Administrator.

Jeśli Użytkownik nie zgadza się na zapisywanie i odbieranie informacji w plikach „cookies”, może zmienić zasady dotyczące plików „cookies” za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

VII. INNE WAŻNE INFORMACJE

  • 1. Ochrona bezpieczeństwa danych osobowych

Administrator wprowadza odpowiednie środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych Użytkownika. Bezpieczne korzystanie z Serwisu zapewniają stosowane systemy oraz procedury chroniące przed dostępem oraz ujawnieniem danych osobom niepożądanym. Ponadto stosowane przez Administratora systemy oraz procesy są regularnie monitorowane w celu wykrycia ewentualnych zagrożeń. Pozyskane przez Administratora dane osobowe przechowywane są w systemach komputerowych, do których dostęp jest ściśle ograniczony.

  • 2. Przechowywanie danych osobowych

Okres przechowywania danych osobowych Użytkowników uzależniony jest od celów przetwarzania przez Administratora danych.

Administrator przechowuje dane osobowe przez taki okres, jaki jest konieczny do osiągnięcia określonych celów, tj. przez okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Administratora.

W każdym z powyższych przypadków, po upływie niezbędnego okresu przetwarzania, dane mogą być przetwarzane tylko w celu dochodzenia roszczeń na tle łączących strony relacji do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia tych roszczeń na drodze prawnej.

  • 3. Zmiany Polityki prywatności

W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej Polityce prywatności oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza Polityka prywatności może ulec zmianie. W przypadku zmiany treści Polityki prywatności, zmieniona zostanie data jej aktualizacji wskazana na końcu jej tekstu. W celu zasięgnięcia informacji o sposobie ochrony danych osobowych, Administrator rekomenduje Użytkownikom regularne zapoznawanie się z postanowieniami Polityki Prywatności.

  • 4. Informacje kontaktowe

W celu uzyskania jakichkolwiek informacji dotyczących niniejszej Polityki Prywatności, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem danych osobowych TESORO CLINIC PIOTR KOTAPKA, 54-130 Wrocław, Szybowcowa 31 m. 2 z wykorzystaniem następujących danych kontaktowych piotr.kotapka@gmail.com.

Ponadto istnieje również możliwość kontaktu drogą pocztową pod adresem 54-130 Wrocław, Szybowcowa 31 m. 2.

Zarządzenie nr 1/2017

Wrocław, dnia 08.05.2017 r.

 

 

Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego w Klinice Tesoro

 

  • 1.
  1. Regulamin określa cel i zasady oraz zakres funkcjonowania systemu monitoringu wizyjnego w Klinice Tesoro we Wrocławiu przy ul. Szybowcowej 31 Budynek SBC (dalej: Klinika), miejsca instalacji kamer systemu, reguł rejestracji i przechowywania zapisu z kamer, sposób ich zabezpieczenia oraz tryb udostępniania danych z zapisu z kamer.
  2. Zasady funkcjonowania w Klinice systemu monitoringu wizyjnego w pomieszczeniach zabiegowych regulują odrębne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  3. Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z zastosowaniem monitoringu regulują przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
  • 2.
  1. Celem monitoringu wizyjnego jest:

1) zapewnienie porządku publicznego i bezpieczeństwa osób przebywających na monitorowanym terenie,

2) ochrona przeciwpożarowa,

3) ochrona mienia,

4) bezpieczeństwo, w tym ochrona zdrowia i życia pacjentów oraz pracowników Kliniki.

  1. Monitoring wizyjny prowadzony za pomocą urządzeń rejestrujących w gabinetach zabiegowych służy utrwaleniu prawidłowości zachowań pracowników Kliniki względem pacjentów, jak również zabezpieczeniu interesu Kliniki lub Pacjenta w sytuacji powstania roszczeń z tytułu nienależytego wykonania umowy usługi medycznej.
  2. Rejestracja wizerunku i przebiegu zabiegu, jako proces utrwalający dane wrażliwe podlega zabezpieczeniu o charakterze poufnym z prawem dostępu jedynie dla upoważnionych przez Administratora osób. Udostępnienie materiałów utrwalonych za pomocą monitoringu wizyjnego funkcjonującego w gabinetach zabiegowych możliwe jest jedynie na żądanie sądu lub organu prowadzącego postepowanie karne.
  • 3.

Administratorem systemu monitoringu wizyjnego jest Tesoro Clinic Piotr Kotapka, ul. Szybowcowa 31 m.2, 54-130 Wrocław.

  • 4.
  1. System monitoringu wizyjnego obejmuje obiekt Kliniki położonej we Wrocławiu, ul. Szybowcowa 31 m. 2
  2. Monitoring wizyjny nie obejmuje pomieszczeń sanitarnych, w tym wc.
  3. System monitoringu wizyjnego składa się z:

1) kamer rejestrujących obraz,

2) urządzeń rejestrujących i zapisujących obraz na nośniku fizycznym,

3) stacji monitorowania umożliwiającej podgląd rejestrowanego obrazu, z wyłączeniem monitoringu wizyjnego w pomieszczeniach zabiegowych.

  1. Szczegółową lokalizację miejsc instalacji kamer i stacji monitorowania zawiera załącznik do Regulaminu.
  2. Monitoring funkcjonuje całodobowo.
  3. Rejestracji podlega obraz z kamer monitoringu, bez rejestracji dźwięku z tym zastrzeżeniem, iż brak rejestracji dźwięku nie dotyczy monitorowanych pomieszczeń zabiegowych
  4. Przechowywanie zapisów z kamer obejmuje okres do 30 dni, a następnie dane ulegają automatycznie bezpowrotnemu usunięciu poprzez nadpisanie bieżących zdarzeń na urządzeniu rejestrującym.
  5. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Klinika powzięła wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin określony w ust. 7 ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po otrzymaniu przez Klinikę informacji o prawomocnym zakończeniu postępowania nagrania obrazu zawierające dane osobowe podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
  • 5.
  1. Podstawę prawną wprowadzenia monitoringu stanowi art. 222 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 22 ust. 3 ustawy o działalności leczniczej.
  2. Administratorem systemu monitoringu jest Klinika.
  3. Kontakt z Administratorem następuje drogą elektroniczną na adres mailowy: piotr.kotapka@gmail.com.
  4. Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zapisy z monitoringu przechowywane są przez okres do 30 dni. Odbiorcami danych osobowych ujawnionych w tych zapisach mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Regulamin monitoringu dostępny jest w administracji Kliniki.
  • 6.

Dostęp do obrazu i zapisu monitoringu mają: Piotr Kotapka a nadto pracownicy przedsiębiorstw świadczących usługi ochrony osób i mienia oraz świadczących usługi konserwacji urządzeń monitorujących na podstawie zgody prowadzącego Klinikę, jak również na podstawie umów powierzenia zawartych z Kliniką. Osoby te zobowiązane są do przestrzegania przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

  • 7.
  1. Regulamin monitoringu wprowadzony jest w oparciu o regulację zawartą w polityce prywatności. 2. Każdy nowy pracownik lub współpracownik przed dopuszczeniem do pracy otrzymuje informację o monitoringu na terenie Kliniki.
  • 8.
  1. Dane zarejestrowane w ramach monitoringu wizyjnego nie stanowią informacji publicznej i nie podlegają udostępnieniu na podstawie przepisów ustawy o informacji publicznej.
  2. Zapis z systemu monitoringu wizyjnego może być udostępniony wyłącznie uprawnionym organom (np. Policja, prokuratura, sądy) w zakresie prowadzonych przez nie postępowań na podstawie pisemnego wniosku za zgodą prowadzącego Klinikę.
  3. Osoba zainteresowana zabezpieczeniem zapisu z monitoringu wizyjnego na potrzeby przyszłego postępowania może zwrócić się do prowadzącego Klinikę z pisemnym wnioskiem o sporządzenie jego kopii, wskazując dokładną datę, czas i miejsce zdarzenia a także podając uzasadnienie.
  4. Kopia sporządzona na pisemny wniosek osoby zainteresowanej przechowywana jest w zamkniętym pomieszczeniu i udostępniania uprawnionym organom j/w. W przypadku bezczynności uprawnionych organów, z zastrzeżeniem § 4 ust. 8, kopia jest niszczona po upływie trzech miesięcy od dnia jej sporządzenia, a z czynności tej sporządza się protokół.
  5. Zapis z monitoringu wizyjnego wydawany jest za pokwitowaniem.
  6. Kopie zapisu z monitoringu podlegają zewidencjonowaniu w rejestrze obejmującym następujące informacje:

1) numer porządkowy kopii,

2) okres, którego dotyczy nagranie,

3) źródło nagrania, np. kamera nr …….,

4) datę wykonania kopii,

5) dane i podpis osoby, która sporządziła kopię,

6) w przypadku wydania kopii – datę wydania i dane organu, któremu udostępniono zapis,

7) w przypadku zniszczenia kopii – datę zniszczenia i podpis osoby, która kopię zniszczyła.

  1. Za wykonanie i bezpieczne przechowywanie kopii, bezpowrotne usuwanie danych oraz prowadzenie rejestru, o którym mowa wyżej odpowiada prowadzący Klinikę
  • 9.

1.Treść Regulaminu dostępna jest u prowadzącego Klinikę wraz z załącznikiem stanowiącym dokumentację lokalizacji kamer rejestrujących.

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego podpisania.

 

 

…………………….

 

Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 20.06.2018.