Laserowe leczenie nietrzymania moczu – Wrocław

Wysiłkowe nietrzymanie moczu – podstawowe informacje:

Dolegliwość znana jako wysiłkowe nietrzymanie moczu to schorzenie nękające kobiety na całym świecie — w przedziale wiekowym od 18 do 48 lat cierpi na nie 24% kobiet, a powyżej 55 lat – 39%. Przypadłość ta objawia się mimowolnym wyciekaniem moczu podczas wykonywania czynności powodujących wzrost ciśnienia w jamie brzusznej, czyli na przykład kichaniu, kaszlu, czy śmiechu. Wyciekanie moczu może być też spowodowane dużym wysiłkiem fizycznym, a w ekstremalnych przypadkach może występować nawet przy braku jakiejkolwiek aktywności fizycznej.

Klinika medycyny i ginekologii estetycznej Tesoro Clinic w mieście Wrocław oferuje kompleksowe rozwiązanie tego wstydliwego problemu. Jest nim nowoczesna terapia laserowa, która pozwala pozbyć się wysiłkowego nietrzymania moczu już w ciągu jednego zabiegu. Do zabiegu wykorzystuje się laser Er-YAG Fotona lub laser Mona Lisa Touch, czyli najnowocześniejsze urządzenia dostępne na rynku. Laserowa kuracja przeprowadzana jest również przez doświadczonego lekarza, doskonale przeszkolonego w użyciu tego rodzaju sprzętu. Zastosowanie laserów, poza skutecznością, sprawia także, że zabieg jest nieinwazyjny, a co za tymi idzie, bezpieczny i nie niosący ze sobą ryzyka groźnych powikłań. Wykonujemy również laserowe obkurczanie pochwy.

Laserowe leczenie nietrzymania moczu – na czym polega zabieg?

Wykorzystując laser Er-YAG Fotona lub laser Mona Lisa Touch lekarz przeprowadzający zabieg laserowego leczenia nietrzymania moczu naświetla ścianki pochwy używając do tego celu specjalnej głowicy. Ciepło laser sprawia, że w tkankach zachodzą procesy, których rezultatem jest odtworzenie kolagenu. W ten sposób tkanka, która wcześniej była zbyt luźna zmniejsza swoją objętość. To jednak dopiero początek pozytywnych procesów — najważniejsza jest remodalacja kolagenu i neokolagenozy, która następuje w późniejszym okresie. Dzięki remodelacji, ściany pochwy stają się bardziej napięte i elastyczne i co za tym idzie, przywrócone zostaje ich prawidłowe funkcjonowanie i zredukowane zostaje ryzyko nietrzymania moczu na tle wysiłkowym.

Cały zabieg trwa około 30 minut i jest praktycznie bezbolesny.

Laserowe leczenie nietrzymania moczu – co się dzieje po zabiegu?

Z racji charakteru zabiegu laserowego leczenia nietrzymania moczu, pacjentka może wrócić do codziennego trybu życia od razu po opuszczeniu gabinetu. Zaleca się jednak abstynencję seksualną przez tydzień po wykonaniu kuracji laserowej. W razie przesięku surowiczego zaleca się stosowanie podpasek aż do momentu jego ustąpienia.

Pierwsze skutki zabiegu laserowego leczenia nietrzymania moczu odczuwalne są przeważnie już w kilka dni po terapii laserowej, a pełny efekt objawia się po około miesiącu. W razie chęci wzmocnienia efektów można zdecydować się na powtórzenie procedury. Należy jednak poczekać przed tym co najmniej jeden miesiąc.

Przygotowania do zabiegu

Przed wizytą w klinice należy uzyskać wyniki badań cytologicznych.

Przeciwwskazania

Zabieg laserowego leczenia nietrzymania moczu w Tesoro Clinic nie jest wykonywany z przyczyn zdrowotnych w przypadku:

• Kobiet w trakcie aktywnej menstruacji
  • Kobiet posiadających infekcje na obszarze leczonym
  • Kobiet podczas aktywnej menstruacji lub z objawami niezdiagnozowanych krwawień pochwowych
  • Kobiet z rozpoznanym rakiem piersi lub podejrzeniem o jego wystąpienie
  • Kobiet cierpiących z powodu chorób zakrzepowo-zatorowych

Leczenie nietrzymania moczu 1699,00 zł
na części ciała: pochwa i srom
na problemy: nietrzymanie moczu

Chcesz na bieżąco otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
Zapisz się do naszego newslettera!

Zgadzam się na otrzymywanie informacji, w tym w szczególności o nowych produktach, usługach, promocjach lub wydarzeniach wysyłanych przez TESORO CLINIC PIOTR KOTAPKA, 54-130 Wrocław, Szybowcowa 31 m. 2 na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej (e-mail) zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu www.tesoroclinic.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TESORO CLINIC PIOTR KOTAPKA, 54-130 Wrocław, Szybowcowa 31 m. 2 udostępnionych przeze mnie danych osobowych na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych oraz moje uprawnienia. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez kontakt z Administratorem pod adresem piotr.kotapka@gmail.com, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Możesz korzystać z usług kliniki
bez angażowania z góry środków własnych!

mediraty

WSZYSTKIE ZABIEGI MOŻESZ